30 stycznia, 2014

Projekt zawieszek na alkohol weselny


zawieszki na alkohol, zawieszki, wesele, DIY, ślub


Oprawa graficzna wesela jest dla mnie bardzo ważnym elementem przygotowań. Zależy mi na tym, aby wszystkie elementy były spójne i idealnie do siebie pasowały. Aby uniknąć "ślubnej tandety" postanowiłam, że na Moje wesele wszystko zrobię sama! Dzięki temu będę miała pewność,że całość będzie w jednakowej stylistyce. Ciekawe propozycje jakie możemy znaleźć w sklepach są dość drogie, wiec jest to spora oszczędność. Ważne, aby zabrać się za to odpowiednio wcześnie, ponieważ przed samym weselem na pewno trudno będzie znaleźć na to czas. Jeżeli chcecie zobaczyć co z tego wyszło, zapraszam.




Projekt


Najważniejsze to wybrać odpowiedni kolor lub motyw przewodni, który będzie pasował do Was oraz stylistyki Waszego wesela. Ten sam motyw powinien znajdować się na zaproszeniach, winietkach czy menu.Wybór odpowiedniego motywu zajął mi chyba najwięcej czasu i bez pomocy moich współlokatorek pewnie zastanawiała bym się jeszcze nad samym kolorem. Projekt wykonałam w programie graficznym. Jeżeli jednak nie macie o tym pojęcia warto wykonać to ręcznie lub zlecić wykonanie projektu.
Zawieszki na alkohol, zawieszki, alkohol, wesele, DIY, ślub



Materiały i wydruk


Dobra drukarnia to podstawa i daje pewność, że jakość będzie najlepsza i kolory będą takie jak zaplanowaliśmy w projekcie. Jeśli jednak ktoś zdecyduje, że sam się tym zajmie, to pamiętajcie, że wszystko drukujemy na twardym papierze. A że papier papierowi nie równy, dlatego nie należy na tym oszczędzać i wybrać ten o lepszej jakości. Sama zamówiłam na allegro tańszy papier, skuszona niską ceną, ale jak się później okazało do niczego się nie nadawał. Na szczęście uratował mnie bardzo miły Pan z drukarni. Oprócz papieru potrzebne będą jeszcze wstążki satynowe (grubość ok 1 cm), dziurkacz, nożyczki, trochę wolnego czasu i pomoc przyjaciółek.

Zawieszki, Alkohol, wesele,ślub, DIY, 



Zawieszki, DIY, Nowoczesne, grafika weselna, wesele, ślub



Miłe zaskoczenie spotkało mnie, gdy pewnego pięknego dnia wróciłam na mieszkanie i zobaczyłam, że wszystkie wydrukowane przeze mnie zawieszki są wycięte :) Pod Moją nieobecność, Moja przyjaciółka "dopadła" do wydrukowanych kartek i wycięła ponad 250 zawieszek. Jeśli jednak ktoś nie ma takiego szczęścia jak ja albo po prostu woli sprawdzić co się dzieje na pudelku, zamiast wycinać zawieszki, może to zrobić szybciej w niektórych drukarniach na specjalnym ploterze.


Alkohol, zawieszki, ślub, wesele, DIY, nowoczesne,






Zawieszki, alkohol, wesele, ślub, DIY, Zawieszki na alkohol weselny



Do zawieszania zawieszek wykorzystałam wstążki satynowe w dwóch kolorach widocznych na zdjęciu powyżej. Jedna wstążka długości 32 metrów wystarczyła mi na około 70 zawieszek.



zawieszki, nowoczesne, aklohol, wesele, ślub, zawieszki weselne



zawieszki, alkohol, wesele, DIY, ślub, zawieszki weselne



Tak zawiązane wstążki wystarczy tylko nałożyć na butelkę. Dzięki temu nie musimy martwić się wiązaniem ich na butelkach przed weselem.
butelka, zawieszka, alkohol, wesele, Diy


Zawieszki, DIY, alkohol, wesele, ślub,


zawieszki,DIY, zawieszki weselne, wesele, ślub


Z takimi zawieszkami alkohol na pewno będzie smakował lepiej! ;) Jeśli zdecydujecie się poświecić trochę czasu na wykonanie własnych zawieszek gwarantuję Wam, że przyciągną uwagę i zachwycą waszych gości.


Jeśli jesteś zainteresowany/a projektem stworzonym specjalnie dla Ciebie napisz do mnie!


44 komentarze:

  1. Z jakiego programu graficznego korzystałaś?

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej :) szukam inspiracji na ciekawą oprawę własnego wesela i trafiłam na Twój blog :) chciałam zapytać jaką średnicę mają Twoja zawieszki? Czy korzystałaś z gotowej szaty graficznej czy sama ją stworzyłaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko zrobiłam sama, potem tylko wydruk wycięcie i związanie :) a średnica to 6,5 cm

      Usuń
  3. hej, piękne zawieszki :) a mogę się dowiedzieć ile kosztuje wydrukowanie takich zawieszek w drukarni?
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cena zależna jest od drukarni, jedna kartka A4 z której wyszło mi 12 zawieszek to koszt ok 2 - 5 zł. Pozdrawiam

      Usuń
  4. Piekne! Może zrobisz krotki tutorial jak zrobić taki projekt? ☺dużo pm szuka takich porad. Jeśli mogę prosić o przesłanie buhajka@onet.eu

    OdpowiedzUsuń
  5. można prosić o podesłanie szablonu na maila zawieszek i numerków na stoliki? Jestem pod wrażeniem, Przepiękne! :) natalia.jio@o2.pl pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie :) Czy mogę prosić o projekt? ewelka_nm@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzień dobry! Jestem zafascynowana Pani projektami, są przepiękne. Czy mogłabym poprosić o przesłanie szablonu zawieszek na alkohol oraz planu i numeracji stołów? Z góry dziękuję. agnieszka189@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne zawieszki!!:) Bardzo proszę o projekt dylan3@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Super projekt :) Bardzo proszę o przesłanie szablonu zawieszek na alkohol oraz plan i numerację stolików na adres e-mailowy aga554@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Hey
    Teraz ja cie bede meczyc i prosic o przeslanie szablonu zawieszek i planu stolikow z numerami. Dziekuje i bardzo. Moj email to agnes79-79@o2.pl
    p.s. projekt rewelacja

    OdpowiedzUsuń
  11. Są rewelacyjne!
    Czy ja również mogę prosić o projekty:
    - Zawieszki na alkohol
    - Opakowania na ciasto+ naklejka
    - Etykiety na nalewki
    - Plan usadzenia gości i numerki na stoły
    - Śpiewniki weselne
    - Zawieszki na alkohol

    Będę bardzo wdzięczna! :)
    Mój @: wolanin.tereska@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  12. ...a że jestem antytalenciem błagam wyślij i mi projekt zawieszek, etykiety na nalewki - gabi19901@op.pl , będę wdzieczna:) Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  13. Witam :)
    Jeśli to nie problem również bym poprosiła o podesłanie projektu zawieszek :D
    Z góry dziękuję za pomoc :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z tego wszystkiego zapomniałam o mailu :P
      jcaluch@wp.pl

      Usuń
  14. Również bardzo proszę o przesłanie grafiki zawieszki na alkohol aleksandrajungtopl@gmail.com
    Dziękuję i pozdrawiam Ola

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiękne cudne rzeczy:-) czy jest możliwość ,żeby przesłać zawieszki na alkohol, nr stołów oraz plan usadzania gości proszęę bardzo ładnie:-) ewanorowska@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. zawieszki świetne! bardzo mi zależy czy mogłabym również prosić o projekty
    - Zawieszki na alkohol
    - Opakowania na ciasto+ naklejka
    - Etykiety na nalewki
    - Plan usadzenia gości i numerki na stoły
    - Śpiewniki weselne
    - Zawieszki na alkohol
    - karteczki na podziękowania dla gości
    moniabeben@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  17. mam jeszcze pytanie jak wycinasz kółka , że sa takie równe?

    OdpowiedzUsuń
  18. Hey. Można prosić o przesłanie projektu? Kaczuszka1236@wp.pl ��

    OdpowiedzUsuń
  19. czy mogę prosić o wysłanie projektu na maila: wlostowska@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  21. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  22. Super te zawieszki, czy moge prosic o projekty na maila?
    - Opakowania na ciasto+ naklejka
    - Etykiety na nalewki
    - Plan usadzenia gości i numerki na stoły
    - Śpiewniki weselne
    - Zawieszki na alkohol
    - karteczki na podziękowania dla gości
    Adrian22041988@onet.eu
    Dziekuje

    OdpowiedzUsuń
  23. Super te zawieszki, czy moge prosic o projekty na maila?
    - Opakowania na ciasto+ naklejka
    - Etykiety na nalewki
    - Plan usadzenia gości i numerki na stoły
    - Śpiewniki weselne
    - Zawieszki na alkohol
    - karteczki na podziękowania dla gości
    Adrian22041988@onet.eu
    Dziekuje

    OdpowiedzUsuń
  24. Czy istniałaby możliwość wysłania projektu zawieszek na alkohol, śpiewników i rozkładu stołów - są przepiękne!
    justynakopacka@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  25. Jak wiązałaś te wstążeczki że wyszły Ci takie ładne kokardki ? Próbuję zawiązać ale nijak mi nie idzie :)

    OdpowiedzUsuń
  26. cudowne zawieszki moge prosić o szablon?
    heardspider@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Wow! Wow! Wow!
    Ja sama robię winietki dla gości ;)
    Ale te zawieszki są ekstra, czy mogę prosić o projekty na maila?

    anja.kalasiek@gmail.com

    - Opakowania na ciasto+ naklejka
    - Etykiety na nalewki
    - Plan usadzenia gości i numerki na stoły
    - Zawieszki na alkohol
    - karteczki na podziękowania dla gości

    OdpowiedzUsuń
  28. Super te zawieszki, czy moge prosic o projekty na maila?
    - Opakowania na ciasto+ naklejka
    - Etykiety na nalewki
    - Plan usadzenia gości i numerki na stoły

    b.katarzyna87@op.pl
    Z góry dziękuje :)
    - Śpiewniki weselne
    - Zawieszki na alkohol
    - karteczki na podziękowania dla gości

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo ładne zawieszki :)
    Czy mogłabym prosić o przesłanie szablonow na kingauchronska@gmail.com

    - zawieszki na alkohol
    - etykiety na nalewki
    - plan usadzenia gości i numeracja stołów

    Dziękuję :)
    Kinga

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo ładne zawieszki :)
    Czy mogłabym prosić o przesłanie szablonow na kingauchronska@gmail.com

    - zawieszki na alkohol
    - etykiety na nalewki
    - plan usadzenia gości i numeracja stołów

    Dziękuję :)
    Kinga

    OdpowiedzUsuń
  31. Piękne zawieszki czy mogę prosić wszystkie projekty na e-mail aneta.lazarek@op.pl

    Z góry dziękuję:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Czy byłaby możliwość wysłania projektu zawieszek na alkohol, numerków stołów i winietek- są cudowne!
    moj mail to wrona.mal@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  33. Dziewczyny ratujcie! Nic mi nie doszło :(
    a wesele za dwa tygodnie....

    mail: anja.kalasiek@gmail.com lub andzia1997@op.pl


    Czy ja również mogę prosić o projekty:
    - Zawieszki na alkohol
    - Etykiety na nalewki
    - Plan usadzenia gości i numerki na stoły
    - Śpiewniki weselne
    - Zawieszki na alkohol

    OdpowiedzUsuń
  34. Witam! Wszystko wygląda pięknie! Jestem oczarowana. Twoje szablony są magiczne,zarówno proste jak i eleganckie. Jeśli to możliwe bardzo proszę o wszystkie projekty na maila paula27111@o2.pl
    Pozdrawiam!
    P.S. Rób to dalej, bo robisz to świetnie. Buźka :*

    OdpowiedzUsuń
  35. Cudowne zawieszki! Właśnie takie bym chciała na swoje wesele. Również będę wdzięczna za podesłanie maila z szablonami zawieszek i planu usadzenia gości + numery stołów.

    olaa_90@wp.pl

    Z góry dziękuję :)
    Olga

    OdpowiedzUsuń
  36. Mogę prosić o projekty:
    - Zawieszki na alkohol
    - Opakowania na ciasto+ naklejka
    - Etykiety na nalewki
    - Plan usadzenia gości i numerki na stoły
    - Śpiewniki weselne
    Pozdrawiam i z góry dziękuję.
    Mój mail to: urbas.urszula1@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  37. witam,
    Mogłam bym prosić o projekt zawieszek na mój email- ewelina3888@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  38. 57 year old Office Assistant IV Wallie Ferraron, hailing from Le Gardeur enjoys watching movies like "Low Down Dirty Shame, A" and Embroidery. Took a trip to Historic Centre of Sighisoara and drives a Alfa Romeo 8C 2300 Monza. dlaczego nie sprobowac tutaj

    OdpowiedzUsuń
  39. 58 yr old Physical Therapy Assistant Bar Pullin, hailing from Cottam enjoys watching movies like Cold Turkey and Woodworking. Took a trip to Monastery of Batalha and Environs and drives a Bentley Litre Le Mans Sports 'Bobtail'. Dowiedz sie wiecej tutaj

    OdpowiedzUsuń